Hierbij dien ik een klacht.
Ik heb door toedoen van Sanidirect lang moeten wachten om de badkamer meubel te plaatsen. Gisterochtend (woensdag) is de juiste meubel aangekomen nadat er 3 keer onjuist en gebroken spullen zijn geleverd.
Nadat de meubel is geplaatst wilden wij de spiegel gaan plaatsen. Bij het openen van de beschermlaag blijkt dat deze ook gebroken is. Het is echt een drama Wat ik niet juist of gebroken heb ontvangen van Sanidirect .
Doordat ik 4 x mijn monteur moest afbellen en gisteren weer niet compleet afgemaakt heeft moet ik hem ook extra hiervoor compenseren. Deze kosten wil ik ook bij Sanidirect verhalen.
Ik verwacht dan ook zeer spoedig een antwoord van Sanidirect en een nieuwe spiegel en compensatie van kosten aan de monteur en geleden stress die zich meebrengt.
Ik heb van alles ook een foto gemaakt.
Ook heb ik rechtsbijstand hierin ingeschakeld.
Tevens zal ik overwegen om alle sociale media en consumenten programma's zoals Kassa inschakelen over de manier van handelen
Sterke punten
Verkoop praatjes
Zwakke punten
Zijn er niet als spullen gebroken geleverd wordt