Op 24 november 2018 een keuken besteld. Kosten ruim 15.000. Keuken werd op 18 februari 2019 geplaatst. De uiteindelijke oplevering was op 3 juli 2019. Er waren diverse gebreken: beschadigde kast, verkeerde kleur greeplijsten, verkeerde kleur ladefront, verkeerde kleur plinten, ontbrekend bevestigingsmateriaal, ontbrekend rooster in een plint en nog afstelwerkzaamheden etc. Door onzorgvuldigheid aan de kant van BenK zijn tot drie keer toe de verkeerde producten bij ons afgeleverd. Er wordt kennelijk niet in het magazijn gecheckt of de juiste spullen worden doorgestuurd. De levering van de keuken duurde 10 weken, maar het herstelwerk duurde ruim 20 weken. Hierbij moesten we er zelf continu achteraan gaan. Het heeft ons onnodig extra velofdagen gekost en we kijken nog steeds tegen een beschadigde kast aan. Op mijn klacht werd in eerste instantie niet gereageerd. Pas na een berichtje op FB kreeg ik bericht terug. Als compensatie heb ik een dinerbon ontvangen van wel 50. Een bon van 50 om uit eten te gaan met mijn gezin; ik vrees dat we dit niet gaan redden zonder nog meer aanvullende kosten te moeten maken, zeker gelet de deelnemende restaurants. Lang verhaal kort: BenK is alleen aan te raden als alles in een keer goed gaat. Naservice en communicatie zijn belabberd.
Sterke punten
Prijs voor apparatuur
Zwakke punten
Slechte aftersale service en communicatie