In februari 2016 gingen wij voor advies voor een ingebouwde afvalemmer in onze Keukenkampioen keuken. Er werd een Hailo uno emmer voor ons besteld. Na 2,5 maanden van ellende door verkeerde emmer bezorging, emmer zonder bevestigingsmateriaal, zakje toegestuurd zonder handleiding en mal en verkeerde kleur, vele vele telefoongesprekken en wachtenwachtenwachten...Heb ik dan nu einnnnndelijk de juiste emmer en toebehoren. Het is nu mei!via online winkel had het slechts een paar dagen geduurd. Keukenkampioen gaat uit van plaatsing door hen en levert dus niet alle toebehoren erbij die je nodig hebt om het zelf te doen. Zeer negatieve ervaringen. Niet doen!
Sterke punten
Meisjes bij de klantenservice zijn vriendelijk
Zwakke punten
Klantenservice kan niets doen zonder overleg met teamleider en buiten het protocol. De klant is de dupe en moet steeds thuis blijven voor levering en retouren en daar staat NIETS als genoegdoening tegenover.