Men weet hier goed de klant te paaien maar als je getekend hebt begint de ellende. Een keuken besteld ( bij een serieuze offerte kreeg je een Bosch blender kado, deze moeten we nog krijgen helaas�) in september 2021 montage datum voor febr 2022 gepland. Eerst begint het met een telefoontje dat de bestelde spoelbak niet in het bestelde blad kan worden gefreesd en dus moeten we terug om een ander blad uit te zoeken (achteraf hadden de deurtjes die in de keuken zitten ook vervangen moeten worden voor hetzelfde hout als het nu bestelde keukenblad maar hier zijn wij niet op gewezen helaas en wij zijn ook maar leken wat dat aangaat anders ga je niet naar �professionals� toe). Een week voor de levering werden we gebeld dat er diverse apparatuur niet binnen was (leverproblemen) en dat het werkblad niet binnen was gekomen (totaal niet besteld en toen kreeg een medewerker die inmiddels ontslagen was de schuld in de schoenen geschoven). Ook geen duidelijk installatie schema gekregen en dus maar gebeld hoe hoog het werkblad komt, een maat doorgekregen en achteraf de hoogte maat van bovenkant kastje doorgekregen ipv bovenkant blad. Dus je raadt het al dat ging niet goed. Achteraf voor een andere koelkast gegaan aangezien de originele niet te leveren was. Toen de keuken zover was gemonteerd miste er nog veel. Combi magnetron, afzuiginstallatie, vriezer en het juiste werkblad. Toen in mei het juiste blad was binnen gekomen en de combi magnetron en de vriezer is de montage partner van reddy terug geweest en zou de keuken afgemaakt worden op de afzuiging na omdat hier nog leverproblemen mee waren. Eenmaal thuisgekomen na een dag werken zag ik tot mijn schrik dat alleen de combi oven was geplaatst (met een verkeerd kleur display de oven was rood en de combi oven was wit en dit was niet te wijzigen (Marco en Dennie hadden dit moeten weten als verkopers en hadden direct de juiste types moeten bestellen) en dat het kookeiland af was (op de afzuiging na). Het L gedeelte waarvan ook het werkblad nog moest zat er niet op, deze lag nog in de woonkamer. Hierover gebeld dat ik teleurgesteld was, maar toen kreeg ik van alles naar mijn kop geslingerd dat zij niks goed konden doen en dat ik eerst maar moest betalen voordat zij weer kwamen monteren. Maar goed ik ben dat zeker niet gaan betalen en alles wat ik daarna hoorde zal ik je besparen. Ook het eiland moest naar beneden aangezien de hoogte met de wcd niet uitkwam, deze kwam in het blad terecht. Bij Reddy hadden ze opgegeven aan de monteur dat �mevrouw� het te hoog vond maar wees eerlijk en geef toe dat je zelf een hoogte fout hebt doorgegeven zoals hierboven omschreven. Al met al is pas eind augustus, jawel je leest het goed, de keuken afgemaakt incl. de afzuiging en een nieuwe combi oven. Ofwel we hebben een half jaar door hun fouten met een tijdelijke werkblad moeten leven en een half jaar in de rommel gezeten. Maar zoals je leest mag je als klant niet ontevreden zijn en moet je maar genoegen nemen met het feit dat je in totaal 3 keer vrijaf van je werk moet nemen en dat je 3 keer de rommel naar de stort mag brengen. Maar wel direct nadat de keuken gereed was een mail gestuurd dat ze hun geld willen. Dus je begrijpt wel dat ik nooit maar dan ook NOOIT iemand zal aanraden om hier een keuken te bestellen, afraden doe ik zeker� En geloof mij ik ben niet de enige ik weet meerdere mensen die bij hun dikke ellende hebben gehad. Dat het apparatuur er niet allemaal was, daar kan ik nog mee leven. Maar gewoon een werkblad vergeten te bestellen, daarna een half jaar met dit blad wachten tot het definitieve blad erop zit gaat er bij mij niet in. Zorg eerst dat de klant tevreden is en ga daarna over om je geld te innen. Doe met deze info wat je wilt maar je weet nu hoe de zaken hier gaan. Het enige positieve is de zorg die Goran heeft gelegd aan onze keuken.
Sterke punten
Ze kunnen goed babbelen
Zwakke punten
Communiceren kan veel beter en minder op geld uit zijn.